Педагогам
Техніки позитивного звертання до учнів, що гармонізують соціокультурний простір
Техніка „Я- висловлювання ” (до групи і до окремого учня)
- Я хотіла б щоб ви (опанували, навчились, засвоїли) допоможіть мені, будь ласка, (зробіть, прочитайте, напишіть, виконайте) …
Техніка надихання (до групи)
- Я хочу вас навчити … Це не просте завдання, але я вірю, що кожен з вас опанує цей (… спосіб) і ви успішно справитесь з цим завданням. (до учня)
- Я ( знаю, відчуваю, бачу, вірю), що ти справишся з цим завданням і в тебе все вийде, зосередься і постарайся..
- Я вірю, що ти знайдеш в собі сили виконати це завдання.
Роздатковий матеріал
Для того, щоб робота викладача була цікавою і продуктивною необхідно:
- Спочатку підготувати теоретичний матеріал, цікаві цитати, притчі, публікації, відеоматеріал по даному питанню…
Рекомендації проти стресу
Рекомендації педагогам щодо зменьшення дії стресу в педагогічній діяльності
- Визначте негативні чинники, що призводять до виникнення у Вас стресу. Намагайтеся уникати їх або за допомогою позитивного мислення змініть свої ставлення до них.
Мова жестів для вчителя
НЕ-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ
МОВА ЖЕСТІВ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ
Ці поради адресовано всім педагогам, які творчо ставляться до роботи. Автор пропонує корисні рекомендації, що полегшать індивідуальну роботу з дітьми й батьками, допоможуть дібрати ключик до будь-якого учня, знайти спільну мову з колегами й керівництвом. І, найголовніше, покажуть, як отримувати задоволення від роботи, знаходити час і сили для себе та своїх близьких, бути чудовим учителем і просто щасливою людиною.
Методика виявлення групи ризику
Методика виявлення групи ризику
Вік досліджуваного: з 14 років.
Інструкція. Тут немає правильних і неправильних відповідей. Відповідай на кожне запитання таким чином: якщо ти згоден - відповідай “так”, якщо не згоден - відповідай “ні”. Якщо ти не живеш разом з батьками, то відповідай на запитання про сім’ю, маючи на увазі тих людей, з якими живеш.
Імідж вчителя
Імідж учителя, або психологія одягу
«Небезпечний» для кар’єри одяг
На замітку працюючим жінкам.
Будь ласка, уникайте вдягати на роботу такі речі: занадто відверті й занадто звабливі сукні та спідниці, міні, топи з відкритим животом, брюки з низькою посадкою, спідниці, блузки та брюки, що обтягують фігуру, одяг, що занадто високо піднімається (опускається), коли ви сидите, усе прозоре. Таку інструкцію отримала 36-річна адвокат М. Келлі на своїй новій роботі. Розцінивши ці вимоги до свого гардероба як дискримінацію, вона спробувала заперечувати і… її звільнили! І це відбулось у демократичній Америці! Відповідність корпоративному дрес-коду виявилась для компанії настільки важливою, що вона без коливань розсталася зі співробітницею, не готовою прийняти встановлені правила.
Анкети для визначення саморозвитку
САМООЦІНКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПОТРЕБ ПЕДАГОГІВ У РОЗВИТКУ ТА САМОРОЗВИТКУ
Анкета №1 для виявлення здатності вчителя до саморозвитку
Відповідаючи на запитання анкети, поставте бали, які відповідають Вашій думці:
5 - якщо дане твердження повністю відповідає дійсності;
4 - скоріше відповідає, ніж ні;
3 - і так, і ні;
2 - скоріше не відповідає;
1 - не відповідає.
Агресивність і демонстративність
АГРЕСИВНІСТЬ І ДЕМОНСТРАТИВНІСТЬ: ОСНОВНІ
ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ВЗАЄМОДІЇ
Як свідчить досвід практичної роботи психологічного консультування учнів, батьків та педпрацівників, найчастіше звернення стосується таких проблем: агресивна поведінка та труднощі у взаємодії з демонстративними учнями.
Агресивність – це внутрішня соціально - біологічна якість, властива людині, яка визначає її руйнівну та само руйнівну поведінку.